Tuesday, August 4, 2009

…MaSa MuLa-MuLa…

Eemmm…cite sal linguistik nie…suka,duka,ketawa,nangis….sume ada lah…dah macam nasi kerabu lak…”lengkapppp”… ok..tahun nie thn 3 aku sbg student linguistik (dah jadi senior 2…huhuhu…)…masuk jer tahun 3, aper yg tergmbr dlm fikiran aku….”TESIS”…bnda alah yang bt aku ase seram sejuk jer…. Masa mula-mula start sem nie aku dpt tau kne anto borang tuk pilih tajuk tesis…. Laaaa…terkejuk beruk aku time 2…mana tak nyee…masa 2 aku duk kt kg ag…masih ngah syok bercuti ag…tajuk pn aku x pikir ag nk bt menda……aku sampai ukm hari jumaat (tarikh last anta borang 2)…….dgn otak yg msih kt kg,..aku pakai hentam jer letak tajuk kt borang 2…(aper nk kisah…awok nie kata tajuk leh tukar…)

Pastu kan,…. Masa hari yg blh tau penyelia 2…. Haaaaaa… ambek kau!!!!...aku bawah Dr.Fazal….sekali ag terkejuk beruk aku…….alahaiiiii……masa 2 yg terbayang kt kepala otak aku nie…”eemmm…mesti aku kne bt sal sintaksis nie…..benda paling alah bt aku…”….benda 2 la yg mnjatuhkan result aku yg dah sememang nya terukk..huhuhuhu…emmm…nasib…..nasibbbb….sabarrrrrrr je laaaaahhhhh…..

….start dari hari 2 laa aku kne pk tjuk mnda yg aku nk bt…nk kaji mnda ek????... aku sebolehnya xnk la ambk sal sintaksis…bkn aper…aku ase cm susah jer..nk bt teori2 tu…aku ingt nk ambk tjuk yg senang ckit …cam…morfologi ker….xpun semantik…. Emmmm…ok gak 2..nnti lah aku pk kn

No comments:

Post a Comment